Dag 3 (fas 1)

Imorse blev jag sjuk. Har sedan helgen haft lite ont i halsen, inge större fara, men imorse blev det allt värre och på köpet fick jag förskylning. Sjutton också!

Dagen idag har annars gått bra, som vanligt.
Började med en god frukost som bestod av en sparris- och svampomelett. Mums!
Till lunch blev det sallad, gurka, ett par kalkonskivor, keso med bubbelvatten till.
Sen därimellan tog jag mig en kopp te & några cashewnötter. (med en liten sked honung i, för halsens skull)
Till middag blev det lax, med blomkålsmos och spenat. Fruktansvärt gott!
Och nu framåt kvällen blev det återigen en lunchmåltid - kalkonskivor, sallad, gurka & keso.
Tyvärr ingen träning idag, mer en ett fåtal situps.

Känner verkligen hur alla måltider verkligen håller en mätt. Det är fantastiskt! Man går inte hungrig, och ändå äter man efter tallriksmodellen. Förr blev det alltid två portioner, och sen var man mätt. Men nu håller man sig verkligen mätt tills nästa måltid. Hur bra som helst!
Jag längtar så fruktansvärt mycket efter den där snygga kroppen som jag efter ett bra tag kommer få. Jag tänker på alla kläder, den där helt nya garderoben jag ska köpa. Sidor som ASOS, Nelly, Ellos, Bubbleroom m.m har hur mycket snyggt som helst. Åh, vad jag längtar!
Men vill man vara fin måste man lida pin & kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0