Dag 2 (fas 1)

Imorse vägde jag mig och mätte midjemått.

Midjemått: 95cm
Vikt: 77,5kg

Jag blev lite rädd faktiskt att ha gått upp runt 3.5kg efter jul & nyår tack vare all mat, godis, läsk osv i obegränsade mängder.
Men jag ska käma mig ner för att få en fastare & plattare mage, fastare lår, snygg kroppsform, lagom vikt och ett sunt liv helt enkelt. Jag vill känna mig snygg på badstranden i sommar, och det vill väl alla, inte sant?
Kämpa med mig!

Dagen började med en omelett, två skivor magert bacon, ett glas bubbelvatten och en kopp kanelte (rent!).
Till lunch blev det en kotlett bit (jag kunde inte själv avgöra hur fet den var), pizzasallad och ett glas vatten.
Till middag blev det lövbiff, blomkålsmos, några gurkskivor, pizzasallad och ett glas bubbelvatten.
Till kvällsmat blev det en liten skål med musslor & lök, med ett glas bubbelvatten till.
Jag unnade mig 60min kickboxning och 30min gång (till och från skolan) idag.
Är jättenöjd!

Hoppas ni kämpar med mig!
Kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0