Dag 1 (fas 1)

Glömde väga mig och kolla måttet imorse, slarvigt. Men annars klarade jag av dagen utmärkt om jag får säga det själv.
Dagen började med äggröra och två magra baconskivor, höll mig lagom mätt till lunch då det blev en tallrik med pizzasallad, eftersom skolans matschema inte rikigt platsar in med mitt matschema.
Till middag blev det kyckling i ingefära med blomkålsmos (fejk potatismos) & pizzasallad. Extremt gott och mycket mättande! Rekomenderas varmt!
Mer framåt kvällen blev det en kopp te med ostskivor och skinka.
Har inte gjort någon större utförlig träning idag mer än 40-60min yoga och gång (räknat till och från skolan) 30min.
Måste säga att jag är nöjd med mig själv som klarat av dagen såpass bra, lite besviken angående vägning, men det får jag skriva in i morgondagens inlägg.

Hoppas ni har det bra, och kämpar på fram till erat mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0