Dag 9 (fas 1) - NY VIKT, NYTT MÅTT.

Började morgonen med vägning och mtning av midjemåttet.
Jag blev faktiskt chockad över resultatet.

Vikt: 74,8 kg
Midjemått: 92 cm

Jag har alltså under en veckas tid med dieten minskat i midjan med 3 cm & vikten med nästan 3 kg!
Man kan knappt tro att det är sant. Även om de mesta kanske är vattenvikt i början så är jag fortfarande stolt!

Dagens måltider:

Frukost: Omelett, två skivor mager bacon och en skiva kalkonbröst med te & bue keld till.
Lunch: Missade tyvärr lunchen idag. Cola light var drycken om jag drack.
Middag: Lövbiff, champinjoner och sallad med dressing, ett glas cola light.
Kvällsmat: Lite räkor med keso, gurka  och en skivs rostbiff till, ett glas blue keld och cola light.

Träningen idag blev 60min kickboxning och 30min gång (till och från skolan).
Är för tillfället heeeelt slut, varit en lång dag.

Hoppas ni blir peppade och kämpar vidare!
Det blir iallafall jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0