Dag 8 (fas 1)

Idag är det måndag, vilket betyder att det är dags att väga och mäta midjemått imorgon. Jag är verkligen nervös inför första veckans resultat!

Dagens måltider såg ut såhär:
Frukost: två ägg & två magra baconskivor med en kopp te till.
Lunch: någon spenat/broccoli röra som jag ytterst tog litegrann utav, var osäker på innehållet. Annars blev det lite pizzasallad med vatten.
Middag: lax med spenat och blomkålsmos tillsamman med ett glas blue keld.
Kvällsmat: Unnade mig en cola light och några ostskivor.

Träning som utfördes idag var 30min gång (till och från skolan) ink. danslektion i skolan som varade ungefär 60min.

Hoppas ni kämpar på!
Det gör jag så mycket som går!


Om ni undrar något, frågor eller liknande så är jag kontakbar: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0